• návrat na hlavnú stránku

CSR manažment a etický audit

spoločenská zodpovednosť firiem ako nová forma riadenia a podnikania

Cieľom vzdelávania je nadviazať na prípravu pracovníkov pre manažérske pozície v zmysle etického riadenia, a to tak pri personálnom a koncepčnom, ako aj pri marketingovom manažmente. Dôraz na spoločenskú zodpovednosť firiem je v súlade so súčasnou naliehavou požiadavkou zo strany spotrebiteľov, vlád, ale aj bežnej verejnosti na udržateľnosť ekonomického a ekologického systému. Jednotlivé témy kurzu odpovedajú na otázky: V čom sa líši súčasný manažment od CSR manažmentu? Prečo je potrebná zmena v riadení firiem? Ktorých oblastí riadenia sa CSR dotýka? Ako je možné spojiť etický prístup s produkciou ziskov? Ako verejnosti odkomunikovať zodpovedné podnikanie? Kurz obsahuje aj množstvo tréningových a zábavných aktivít, ktoré nielen napomáhajú lepšiemu pochopeniu jednotlivých tém a predkladaných problémov, ale aj prispievajú k udržaniu pozornosti účastníkov počas celého trvania kurzu.

Cieľová skupina:
Pracovníci ašpirujúci na riadiace funkcie v rôznych sférach komerčných a nekomerčných spoločností a inštitúciách;
uchádzači o zamestnanie so stredoškolským vzdelaním a vzdelaním I. a II. vysokoškolského stupňa.

Zameranie a moduly:
1.) CSR manažment
2.) Udržateľný marketing
3.) Etický audit

Celkový rozsah vzdelávacej aktivity:
80 hodín (10 dní)

Najbližší termín vzdelávacej aktivity:
jún 2019

 


 

 

© Copyright Apel, spol. s r. o., 2018