• návrat na hlavnú stránku

Manažment zmien

Cieľom vzdelávaniaje príprava pracovníkov pre riadiace funkcie. Obsahové zameranie kurzu kladie dôraz na osvojenie si techník a zručností pri sledovaní, komunikácii, metodike, organizácii a vyhodnocovaní prechodu zo súčasného do požadovaného stavu. Účastník kurzu bude po jeho absolvovaní vedieť diagnostikovať potrebu zmeny v organizácii alebo na oddelení, poznať stratégie práce so zamestnancami odmietajúcimi zmeny a s pracovnou skupinou počas presadzovania zmien a poznať metódy výberu vhodných lídrov. Počas kurzu účastníci tiež získajú relevantné poznatky z oblasti manažmentu, sprostredkované skúsenosti školiteľov s dlhoročnou praxou vo vedúcich pozíciách, aby sa po ukončení kurzu dokázali efektívnejšie uplatniť v sfére riadenia.

Cieľová skupina:
Pracovníci ašpirujúci na riadiace funkcie v rôznych sférach komerčných a nekomerčných spoločností a inštitúciách; 
budúci podnikatelia, uchádzači o zamestnanie so stredoškolským vzdelaním a vzdelaním I. a II. vysokoškolského stupňa.

Zameranie a moduly:
1.) Manažment, vodcovstvo, budovanie tímu
kľúčové témy: SMART cieľ, SWOT analýza, manažment zmeny, budovanie tímu, kreatívny tím, koučing

2.) Manažérska etika, osobnostný potenciál, autorita
kľúčové témy: heteronómne a autonómne zvládanie problémov, etické dilemy a problémy na pracovisku, hodnotová orientácia manažéra, budovanie autority

Celkový rozsah vzdelávacej aktivity:
40 hodín (5 dní)

Najbližší termín vzdelávacej aktivity: 
jún 2019


 

© Copyright Apel, spol. s r. o., 2018