• návrat na hlavnú stránku

Víkendové manažérske kurzy

Cieľom vzdelávania je príprava pracovníkov pre riadiace funkcie s ohľadom na ich etický potenciál, a to ako pri tvorbe marketingovej koncepcie, tak aj pri uplatňovaní spoločensky zodpovedného podnikania v celej jeho šírke. Obsahové zameranie kurzov kladie apel na uvedomenie si udržateľnosti podnikania na základe súčasných trendov, na formovanie etického zmýšľania každého článku vstupujúceho do procesu výroby, predaja či poskytovania služieb, na koordináciu pracovných tímov a na sebapoznávanie manažéra s cieľom skvalitniť nielen jeho pracovné výkony, ale aj prístup k sebe samému.

Dôraz na spoločenskú zodpovednosť firiem je v súlade so súčasnou naliehavou požiadavkou zo strany spotrebiteľov, vlád, ale aj bežnej verejnosti na udržateľnosť ekonomického a ekologického systému.  Súčasné trendy v manažmente hovoria o tom, že úloha manažéra už nespočíva iba v jeho profesionálnom zvládaní manažérskych funkcií a zverených úloh, ale tiež v jeho etickom a zodpovednom prístupe k cieľom a hodnotám našej spoločnosti, k životnému prostrediu a budúcim generáciám, a tiež v orientácii na vlastný rozvoj s cieľom tieto úlohy realizovať.

Cieľová skupina:
Pracovníci ašpirujúci na riadiace funkcie v rôznych sférach komerčných a nekomerčných spoločností a inštitúciách; 
uchádzači o zamestnanie so stredoškolským vzdelaním a vzdelaním I. a II. vysokoškolského stupňa.

Zameranie víkendových manažérskych kurzov:
Marketingový manažment – produkt, cena, distribúcia 
Marketingový manažment – propagácia a komunikácia s reklamnou agentúrou 
Tvorba textovej reklamy a reklamných ponúk
Udržateľný marketing CSR manažment, podniková kultúra, manažérska etika
Manažérske kompetencie, vodcovstvo a manažment 
Sebapoznávanie manažéra
Budovanie autority manažéra a jej udržanie

Uvedené víkendové kurzy sú v rozsahu:
16 hodín (2 dni). Termíny jednotlivých kurzov prispôsobujeme objednávkam.

 

© Copyright Apel, spol. s r. o., 2018